woensdag 9 mei 2012

relatiegeschenken actie heineken

Leuk relatiegeschenk van Heineken.


relatiegeschenken actie heineken
Relatiegeschenken

 101 relatiegeschenken heeft een leuke relatiegeschenken campagne gespot van Heineken. Heineken heeft een gehele campagne opgezet in het kader van oranje. Voor het EK voetbal introduceert Heineken de Heineken Rugnummer-shirts.

Ingewikkelde relatiegeschenken campagne


Het shirt is vanaf begin mei in de supermarkten te verkrijgen bij aanschaf van een krat Heineken voorzien van een speciale actiecover. Ieder shirt heeft een uniek nummer. Geen bedrukt t-shirt met voetballer, maar een t-shirt met een uniek Rugnummer. Op je buik. Dit unieke nummer is jouw lot om naar het EK te gaan. Door dit nummer op facebook.com/Heineken te koppelen aan het persoonlijke Facebook-profiel, maken de fans kans om tickets voor wedstrijden van Oranje te winnen.Daarvoor moeten ze een foto of video van een legendarische supportersactie uploaden. 101 relatiegeschenken verzorgd ook veel bedrukte kleding en oranje relatiegeschenken voor bedrijven.

De beste inzendingen worden beloond

De beste acties op de speciale Rugnummers-app op de Facebook-pagina van Heineken, worden dagelijks beloond met tickets voor wedstrijden van Oranje. De vakjury bestaat onder meer uit DJ Laidback Luke en Feyenoord-trainer en EK ’88 winnaar Ronald Koeman. Koeman en Laidback Luke spelen ook mee in de commercial die de Heineken Rugnummers-campagne ondersteunt. Vanaf 2 mei is de reclame commercial op tv te zien. Vooraf ging Heineken al een preview laten zien op de Facebook-pagina van Heineken.


Twitter en youtube actie
"Ik ben te zien in de #Heineken #Rugnummers #Commercial. Plaatje:http://ow.ly/i/AKQR." Twitterde onze man op grote hoogte, in de Soyuz, trots: André Kuipers, oftewel @space_andre. "Met jouw eigen Rugnummer," zegt Heineken over de nieuwe actie, "kan je ook jouw steentje bijdragen aan het ultieme doel: de Europese Titel. Wat doe jij voor Oranje?"





Het Heineken Rugnummer-shirt is vanaf begin mei in de Nederlandse supermarkten te verkrijgen bij aanschaf van een krat Heineken voorzien van de speciale actiecover. Er zit een QR-code aan de binnenkant van het shirt, een Oranje-leeuw in het embleem op de borst en in de boord de tekst uit het eerste couplet van het Wilhelmus: ‘Een prinse van Oranje ben ik, vrij onverveerd.’ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten