woensdag 23 mei 2012

Leuke relatiegeschenken actie van TUC

Leuke relatiegeschenken actie van TUC

In de nieuwe campagne van TUC staan OEHHH!!! momenten tijdens de EK-wedstrijden centraal. Als symbool van deze spannende ‘net-niet’ momenten lanceert TUC het OEHHH!!! relatiegeschenk kussen. Op het moment dat het gewicht op dit relatiegeschenkkussen wordt verplaatst, hoor je het geluid OEHHH!!! Toepasselijk, want uit onderzoek van TUC blijkt dat 75% van de Nederlanders tijdens een spannend moment naar het puntje van de stoel of bank schuift... Onderdeel van de campagne zijn een TV- en radiocommercial, het EK-lied van Dries Roelvink “OEHHH!!! roept  heel Oranje”, een item op Radio Veronica met Hans Kraay jr. en een  activatie op Facebook. Het TUC OEHHH!!! kussen is van 30 mei tot en met 6 juni exclusief verkrijgbaar bij C1000 bij aankoop van drie TUC producten.

101 relatiegeschenken zag al meerdere voetbal acties met een kussen. neem dit voetbalshirt kussen als voorbeeld






87% van de Nederlanders roept OEHHH!!!

Iedere voetballiefhebber kent ze. De spannende momenten in een wedstrijd, waardoor je langzaam naar voren komt. Na mooi aanvallend combinatiespel, volgt er een schot op het doel van de tegenstander. En dan… net op de paal! Hoewel we liever juichen, maken ook dit soort “net niet” momenten het voetbal mooi en spannend. Ballen op de lat, een gemiste penalty of een gemiste kans voor open doel worden door TUC “OEHHH!!! momenten” genoemd. Heel relevant, want 87% van de Nederlanders geeft in een marktonderzoek onder 750 respondenten aan OEHHH!!! te roepen tijdens spannende momenten in een wedstrijd van het Nederlands Elftal. Hier speelt TUC met haar EK-gadget, het OEHHH!!! kussen, op in.

Dries Roelvink als opwarmer voor OEHHH!!! je kan het lied hier downloaden!

De warming-up voor de TUC campagne is verzorgd door Dries Roelvink, met zijn lied “OEHHH!!! roept heel Oranje”. Door dit lied, met een beroemde Kozakkenmelodie uit de Oekraïne, en de bijbehorende videoclip hebben consumenten “OEHHH!!!” al op verschillende manieren voorbij horen komen. Vanaf dinsdag kan iedereen die de nieuwe TUC Facebook pagina ‘liked’ het lied gratis downloaden. Op www.facebook.com/TUCNederland zijn in de komende weken ook veel historische OEHHH!!! momenten terug te vinden, samengesteld door Hans-Jörgen Nicolai, auteur van het succesvolle boek ‘Het EK van A tot Z’.

OEHHH!!! momenten Hans Kraay jr. op Veronica

De OEHHH!!! momenten worden verder onder de aandacht gebracht door een redactionele samenwerking met Radio Veronica. Vaste Veronica analyticus Hans Kraay jr. gaat in de weken voor het EK en rondom de wedstrijden van Oranje in op de meest opvallende OEHHH!!! momenten van het Nederlands Elftal op een Europees Eindtoernooi. Zo bevatte bijvoorbeeld de wedstrijd Nederland-Italië tijdens het EK 2000 de meeste gemiste Nederlandse kansen tot nog toe: 10 stuks! In deze wedstrijd, inclusief penaltyserie, miste Nederland alleen al vijf strafschoppen…

Televisiecommercial

Uiteraard hoort bij deze campagne ook een nieuwe televisiecommercial, die vanaf morgen op televisie wordt uitgezonden. Hierin zorgt het OEHHH!!! kussen voor grappige en herkenbare situaties op de bank.

Het TUC OEHHH!!! kussen is van woensdag 30 mei tot en met woensdag 6 juni exclusief verkrijgbaar bij C1000 bij aankoop van drie TUC producten. De Facebookpagina is vanaf vandaag actief.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten