donderdag 26 april 2012

Relatiegeschenken voor de vrijmarkt door ABN AMRO


Relatiegeschenken voor de vrijmarkt door ABN AMRO

Relatiegeschenken nieuws via 101 relatiegeschenken.nl Voor alle kinderen die op 30 april gaan verkopen op de vrijmarkt, heeft ABN Amro een speciale relatiegeschenken kassa gemaakt. “Want dat levert allemaal extra zakcentjes op en dus heb je die dag een kassa nodig. En niet zomaar een kassa, maar een heel bijzondere,” aldus reclamebureau Van Wanten, de bedenker van het relatiegeschenk.



Nieuwe oranje relatiegeschenken collectie

Wanneer u ook  Oranje Artikelen zoekt dan zijn we u graag van dienst. u bent bij 101 relatiegeschenken op het juiste adres. Alle oranje artikelen en relatiegeschenken zijn te bedrukken met uw naam of logo. De artikelen zijn ideaal in te zetten als promotiemateriaal en relatiegeschenk rondom het EK 2012. Maak uw keuze uit ons ruime relatiegeschenken assortiment.


Distributie van de relatiegeschenken

ABN AMRO verspreidt in aanloop naar en op Koninginnedag zelf 500.000 gratis kassa’s. Bankklanten ontvangen ze via de post thuis, maar ze kunnen ook gratis worden afgehaald bij de filialen van ABN Amro. De actie is gericht op kinderen in de leeftijd van 6 tot 12 jaar die spullen gaan verkopen op de vrijmarkt. Met de speciale Koninginnedag kassa kunnen ze het geld opbergen dat ze verdienen met de verkoop van spullen, optredens en andere Koninginnedag activiteiten. De bank wil op deze manier kinderen op speelse wijze kennis laten maken met geld ontvangen, wisselen en veilig opbergen.

De relatiegeschenken campage

Als kinderen na afloop van de vrijmarkt 20 euro of meer storten op een nieuwe Jongerengroeirekening, verhoogt ABN AMRO de opbrengst met 20 euro. ABN AMRO wil deze groep jongeren weer warm maken voor sparen, hen voorlichten over de waarde van geld en het belang van het sparen ervan.
Jaarlijks nemen naar schatting 700.000 kinderen – met of zonder hun ouders – actief deel aan de honderden vrijmarkten die plaats vinden in Nederland. Ze verdienen geld met de verkoop van zelfgebakken taart, optredens met hun muziekinstrument of met de verkoop van oud speelgoed. Gemiddeld halen kinderen ongeveer 40 euro op en vaak mogen zij de verkoopopbrengsten zelf houden. Dat besteden ze deels direct weer op de vrijmarkt of ze stoppen het in hun spaarpot.

“ABN AMRO maakt zich al geruime tijd hard voor de financiële educatie van kinderen. Want met de
‘digitalisering’ van geld zien wij dat jongeren zich steeds minder bewust zijn van de waarde van geld,” stelt Annemarie Rosebeek, Directeur Marketing Retail Banking van ABN AMRO.

 “Daarom nemen wij onder meer actief deel aan de ‘Week van het geld’ en gaan wij naar basisscholen met het lesprogramma ‘Wordt een held met je geld’. De Koninginnedag actie past helemaal bij deze aanpak. Op deze manier willen we kinderen graag stimuleren om weer te gaan sparen.“

De Koninginnedag kassa kan door kinderen in een handomdraai in elkaar worden gevouwen. Hij ziet er niet alleen leuk uit, maar is met speciale vakjes voor kleingeld en een rekenhulp voor het wisselen van geld ook heel handig voor gebruik op de vrijmarkt. De kassa is gratis af te halen bij elk ABN AMRO filiaal in Nederland.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten