maandag 25 juni 2012

AH schoolvoetbal actie

Albert Heijn en de KNVB gaan vanaf 1 juli 2012 een vierjarige samenwerking aan op het gebied van schoolvoetbal en Oranje. 101 relatiegeschenken zag dat je tijdens het EK kunt sparen voor originele Panini voetbalplaatjes. Een succesvolle relatiegeschenken actie van AH. Je ontvangt bij elke 10 euro aan boodschappen 5 plaatjes gratis. Maar met deze nieuwe actie kopt AH de bal erin met schoolvoetbal. 


 Met het Schoolvoetbal wil Albert Heijn laten zien dat het concern aandacht schenkt aan gezonde voeding en beweging. Schoolvoetbal bestaat als organisatie al 106 jaar. 









Volgens commercieel directeur KNVB Jean-Paul Decossaux zal de samenwerking met AH ervoor zorgen dat meer basisscholen meedoen met het schoolvoetbal. Volgens hem werkt de lokale aanwezigheid van Albert Heijn in veel buurten versterkend. Naast Schoolvoetbal heeft de samenwerking tussen de KNVB en Albert Heijn ook betrekking op het Nederlands Elftal en de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal. Dit laatste evenement staat vanaf komend seizoen in het teken van AH Schoolvoetbal.


Volgens Cees van Vliet, algemeen directeur Albert Heijn, sluit deze stap naadloos aan bij haar doelstellingen. ,,Albert Heijn wil de persoonlijke supermarkt zijn die midden in de samenleving staat en waar iedereen zich thuis voelt. Naast het stimuleren van 'gezond eten', wat we al jaren doen via bijvoorbeeld het schoolprogramma ‘ik eet het beter’, willen we ook onze verantwoordelijkheid nemen op het gebied van 'gezond bewegen'. Om deze reden zijn we een samenwerking aangegaan met de KNVB, waarin we naast Oranje het 106-jaar oude Schoolvoetbal adopteren en gezamenlijk verder ontwikkelen.”



Geen opmerkingen:

Een reactie posten