maandag 2 juli 2012

beste groene merk

Duurzame relatiegeschenken en groene relatiegeschenken
Duurzame relatiegeschenken bedrukken? Een duurzaam relatiegeschenk aanschaffen voor uw klant of personeel? Deze duurzame relatiegeschenken zijn niet of nauwelijks milieubelastend en ondersteunen een groene, duurzame aanpak van uw organisatie. Bekijk onze collectie duurzame geschenken en vraag een offerte aan.
--
Toyota ‘Best Global Green Brand 2012’
Voor het tweede jaar op rij, heeft Interbrand Amsterdam in opdracht van Tijdschrift voor Marketing, een rapport opgesteld over de status van Nederlandse Mediamerken. Naast de rangschikking van de 25 sterkste mediamerken in Nederland, is dit rapport een studie waarin de onderliggende dimensies van Nederlandse Mediamerken en kanalen in kaart gebracht worden. Het rapport biedt inzichten in de laatste ontwikkelingen in het dynamische medialandschap en identificeert trends die ook voor merken buiten de media relevant zijn. Zie onderstaand een directe link naar het volledige rapport. Toyota is opnieuw nummer één op de wereldwijde ‘Best Global Green Brands 2012’ ranglijst van Interbrand. Johnson & Johnson is dit jaar runner-up en Honda staat op nummer drie. 


De groene ranglijst van het merkenbureau is gebaseerd op zowel de publieke perceptie van duurzame merken als de daadwerkelijke groene prestaties van die merken, zoals door Deloitte gemeten voor dit onderzoek. Nissan (nr.21), H&M (nr.46) en UBS (nr.50) zijn dit jaar nieuw op de lijst, met H&M als enige modeketen binnen de top 50. De lijst wordt dit jaar gedomineerd door automerken, met Toyota opnieuw als aanvoerder van de lijst. Niet geheel verrassend, gezien duurzaamheid nog steeds een van de kernprioriteiten is van het merk.

Net als vorig jaar veroveren twee Nederlandse merken een plaats op de Best Global Green Brands ranglijst; Philips (nr.31) en Shell (nr.34). Er zijn geen grote verschuivingen in de ranglijst te bespeuren. Verschil met de ranglijst van 2011 is volgens de onderzoekers wel dat Shell door mensen als duurzamer wordt gezien dan de werkelijke groene prestaties van het bedrijf. Hier bestaat een licht risico voor het merk”, meent Patrick Stal, Managing Director van Interbrand Amsterdam. “Voor Philips geldt nog steeds dat perceptie van mensen ten opzichte van de duurzame prestaties van het merk achterblijft op de sterke prestaties van de organisatie op dit gebied. Deze zouden nog steeds een sterker relevant onderdeel van het merk gemaakt zouden kunnen worden.”

Heeft u ook een duurzaam merk of bedrijf? Ecologisch bewustzijn via geschenken uitstralen naar uw relaties en klanten ? Goed idee, want ecologie & duurzame geschenken zijn letterlijk een " hot topic ".

De verkoop van duurzame producten is onze "core business". Het is onze missie om een duurzame levensstijl voor iedere Nederlander aantrekkelijk te maken. Om dit te bereiken laten wij met onze producten graag zien dat duurzamer leven, zonder daarbij in te leveren op comfort heel goed mogelijk is.

De collectie op deze website is samengesteld met de grootst mogelijke zorg en aandacht. De geselecteerde producten onderscheiden zich door kwaliteit en design en voldoen aan alle gestelde eisen van de Europese wet en regelgeving.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten